Een blauwdruk voor: Een boodschap die verleidt
En als je weet wie je bent, hoe je een unieke positie in de markt krijgt, hoe je alles op elkaar afstemt, wat dan? Tijd voor jouw verhaal zodat je impact optimaal is. Weet wat je zegt en zeg wat je weet. Het lijkt zo simpel. Het komt erop neer dat je weloverwogen boodschappen en verhalen kiest die jouw doelgroep onweerstaanbaar verleiden. Dat betekent ook dat je jouw kennis actief naar buiten moet brengen. Want wat voor jou als expert gesneden koek is, is voor een ander bijzonder en hebbenswaardig. Profileren dus. Dat kan op minimaal 1000 manieren. Als je je bedrijf profileert dan ben je echt bezig met het verhaal. Een verhaal dat de kernwaarden niet noemt maar vooral uitademt. Een verhaal dat de missie verwoordt en door de duidelijke visie aantrekkingskracht heeft. Een verhaal dat het gevoel geeft dat jullie organisatie echt voor de doelgroep gemaakt is. Een verhaal dat klopt.
Wij houden van goede verhalen. Liefst tot ze ontroeren. Mogen wij meeschrijven aan jouw bijzondere verhaal? Wij helpen jouw bedrijf aan een treffende en herkenbare boodschap waarmee je moeiteloos nieuwe klanten aantrekt.