Een blauwdruk voor: Communicatiemiddelen die geld opleveren
Uiteindelijk leiden alle stappen naar concrete communicatiemiddelen. Een communicatiemiddel is elke manier of tool om je boodschap over te brengen. Dat kan een medewerker zijn die het juiste verhaal weet te vertellen. Dat kan social media zijn. En gedrukt materiaal. Jouw logo. Beurspresentaties. Sponsoring. Of de vrachtwagens die rondrijden. Alles communiceert. Realiseer je dat alle communicatiemiddelen het in zich hebben om een positieve of negatieve impact te hebben op de reputatie. Met aandacht kan je alle kansen met de juiste communicatiemiddelen verzilveren. En zo bevestig je de keuze van de klant. Besteed je er geen of verkeerde aandacht aan, dan schiet je met hagel, verspil je geld, worden investeringen ineens kosten. En als er onzekerheid bij de doelgroep is over wie je bent, dan geldt ook voor de consument: bij twijfel niet inhalen!
Met de inzet van onze communicatiemiddelen-check brengen wij snel en overzichtelijk in kaart welke middelen bijdragen om van jouw organisatie een sterk merk te maken. Rake communicatiemiddelen raken.