Een blauwdruk voor: Een geïntegreerde communicatie-aanpak
Een geïntegreerde communicatie-aanpak is belangrijk omdat die klopt, bij je past en alleen zo tegen minimale kosten een maximale omzet en impact kan genereren. Wat je mist als je het niet doet is dat jouw mensen geen optimale toegevoegde waarde kunnen bieden. Online en offline communicatiemiddelen een eigen leven los van elkaar lijken te leiden. En elkaar zo dus niet versterken. Communicatiemiddelen stralen de kernwaarden, lees jullie kernkwaliteiten, niet uit. De verschillende bureaus waar jullie mee samenwerken vertalen jullie strategie allemaal op een andere manier. Verschillende afdelingen hebben hun eigen aanpak. Verschillende doelgroepen worden te generiek benaderd en de technieken die jullie gebruiken moeten elke keer weer aangepast worden aan de verschillende doelgroepen. Een doordachte aanpak met duidelijke lijnen brengt juist efficiency en effectiviteit. Met minimale investeringen zorgen voor maximale impact van jouw organisatie.
Met ons aan de slag om bij jouw organisatie ook de lijnen zichtbaar te maken in de communicatiechaos? We brengen in een kortlopend traject in kaart hoe de organisatie in een efficiënte (communicatie)stroom komt.